Alla inlägg under november 2012

Av Ebba och Maya - 30 november 2012 14:12

 vissa kaske känner igen den här låten från serien portkod 1321. men om ni ionte har sätt serien så måste ni se den om ni går in på svt play sen sker ni på: Portkod 1321 så kommer alla avsniott upp:) jag rekomenderar värkligen att titta på den jag har sätt alla avsnitt, och jag älskar den verkligen. Den handlar om Agnes som är 16 år och steph som är 21. Agnes mamma blir kär i stephs pappa och dom blir jätte kära osv. sen såska Agnes mamma ska åka på turne i hela världen och då väljer hon att ta med Stephs pappa isället för Agnes och hennes syrra bill och då blir Agnes och steph jätte sura, men Agnes och steph och bill stannar hemma helt själva hemma hos Agnes och Bill, och sen hittar agnes en kille. och sen tänker jag inte berätta mer..... omni vil veta mer gå in på www.svtplay.se

BYE BYE!!!


Av Ebba och Maya - 29 november 2012 08:53

Hej idag är jag hemma för att jag har jätte ont i min hals! Jag kan typ inte äta och jag har ingen matlust:( men jag hoppas det blir bättre till helgen iaf:) snart börjar Julkalendern jippie nä men hoppas det blir någon bra julkalender i år!! Hejdå!

Av Ebba och Maya - 28 november 2012 21:51

Hejsan Asså idag har det snöat hela dagen typ! Känns sådär! Jag har jätte ont i min hals idag, inte kul. Idag fick jag följa med Maya till skolsyster för att Maya fick jätte ont i öronen:( så idag har det inte varit så bra dag, men vi hoppas att det blir bättre imorgon:) +att vi slutar 20 över 1 sä det blir nog jätte bra! Men nu får ni sova så gott så ska jag ha bra uppdatering (hela dagen) så vi hör imorgon!! Godnatt!! <3

Av Ebba och Maya - 25 november 2012 17:50

Längan jätte mycket till jul!!<3<3

Av Ebba och Maya - 25 november 2012 17:43

Hej allihopa!! Vi vet att det har varit dålig uppdatering på sista tiden, men jag hat varit i thailand och det har varit på i skolan och vidare..... Men vi (jag) ska ha bra uppdatering nu kanske kommer en videoblogg någon dag!! Men nu är jag på väg hem från pappa ;) vi är i eskilstuna nu lite kvar bara;) imorgon är det skola:( men veckorna gå så himla fort tycker jag! Men snart är det jul!! Men ni får ha det så bra så hörs vi!! <3

Presentation

Hej! Det här är en blogg om massor av olika saker tex mode ,kändisar recept och massor av annat!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards